niedziela, 16 lutego 2014

Btooom! - Recenzja


Tytuł: Btooom!
Gatunek: Akcja, Psychologiczny, Sci-Fi, Romans
Liczba odcinków: 12
Rok wydania: 2012

Trafiłam na to anime przez przypadek, przeglądając jakąś stronkę na fb. Zaciekawiło mnie bo... Wstawili tam grafikę z Kousuke, który był oblany krwią. ^^ Bez zastanowienia, czemu jest dla osób z wiekiem +18, zaczęłam oglądać. Całą serię obejrzałam w dwa wieczory. Moja reakcja jak skończyłam oglądać to... Wow, uszanowanko.


Któregoś dnia główny bohater budzi się na wyspie. Nie wie co się wokół niego dzieje.  Gdy spotyka człowieka, prosi go o pomoc, jednakże w odpowiedzi zostaje zaatakowany przedmiotem, który z początku nie jest mu rozpoznawalny, jednak po chwili już zrozumiał czym w niego rzucono - prawdziwą bombą, jedyna broń gry Btooom! Sakamoto dość szybko uświadamia sobie, że znalazł się na wyspie gdzie właśnie rozpoczęła się gra na śmierć i życie. Bohater aby przeżyć zastawił pułapkę na mężczyznę próbującego go zabić. Napastnik gdy dotarł do miejsca, w którym była przyszykowana "niespodzianka" nie zdążył się obejrzeć, gdzie schował się Ryouta, gdy nagle pod nim wybuchła bomba zastawiona przez chłopaka. Tak oto pierwszy raz młodzieniec zabił człowieka. W dalszej części błądząc po lesie tropikalnym Sakamato nie może uwierzyć, że popełnił morderstwo, mimo, że było ono spowodowane w samoobronie. Chodząc nagle spotyka blondynkę o ciemnobłękitnych oczach, i tak jak ją szybko zobaczył, tak i szybko stracił z oczu. Po kolejnej długiej tułaczce Ryouta napotyka kolejnego gracza - Taire Kiyoshi, sprzedawcę nieruchomości. Mężczyzna proponuje mu współpracę. Bohaterowie szybko zaczynają sobie wzajemnie ufać, przez co Taire opowiada jak prawdopodobnie znalazł się na wyspie. Czy bohaterom uda się wydostać z wyspy? Czy zdołają przetrwać? Tego Wam nie zdradzę, musicie sami obejrzeć. <:

Postanowiłam opisać (według mnie) najważniejsze postacie:

Sakamoto Ryouta: Bezrobotny 22-letni chłopak, który mieszka oraz utrzymuje się na pieniądzach matki. Jest jednym z najlepszych graczy w Btooom! - gry online.

HimikoKilka razy ktoś spróbował ją zgwałcić (teraz już wiem, czemu +18), ma przy sobie dużą ilość bomb poprzez samoobronę, na której zabijała ludzi, jest ostrożna i nieufna. W późniejszych odcinkach dowiadujemy się, że jest wirtualną żoną Sakamoto.

Taira Kiyoshi: Często wpada w tarapaty co daje mu większy udział w anime. Jak na człowieka, na którego się przedstawia, wie co robić w wielu sytuacjach przez co ma kilka asów w rękawie. 


Mam nadzieję, że nie oburzycie się za krótszą recenzję od poprzedniej... :_: Myślę jednak, że i ta jest dobra i zachęcę Wam do oglądania :>
Dziękuję Ewie za rozpoczęcie, ja po prostu dokończyłam~
/Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz