sobota, 15 marca 2014

Jak stworzyć własny Death Note?

Ohayo! ^^
Piszę ten post, aby pokazać Wam, jak łatwo stworzyć własny Death Note, zamiast marnować więcej pieniędzy na ten, który ma mniej stron do wypisywania, a więcej samej instrukcji.

Do stworzenia własnego notesu potrzebujecie:
#Zeszyt z czarną okładką, bez żadnych obrazków. Najbardziej odpowiednimi zeszytami są z firmy Herlitz. Możecie go zakupić w papierniczym czy też niektórych większych sklepach. Będzie on kosztował do 3 zł, ostatecznie 4, nie więcej.
#biały korektor papierniczy. Nie musi być jakiś superekstra z najdroższej firmy, wystarczy prosty, tradycyjny. Najlepszy będzie w pisaku, jednak jak nie znajdziecie można użyć w bardzo cienkim pędzelku. Nie wyniesie Was więcej niż 5 zł.
#Grafika napisu "Death Note", aby mieć na czym się wzorować. Jeśli nie znaleźliście takiej, jakiej szukaliście, polecam tą poniżej.

#Regulamin notesu. Jeśli kolejny raz nie znajdziecie, sugeruję użycia tego:

#Duuużo cierpliwości, ponieważ bez niej nie wyjdzie.
#Dodatkowo (jeśli chcecie, jednak nie musicie) - ołówek, czarny długopis/pisak.

Jeśli macie już wszystko, możemy zabierać się do pracy.
A więc zaczynamy.
1. Przygotuj zeszyt. Jeśli masz jakieś naklejki - odklej. Uważaj, aby nie zniszczyć przy tym okładki i kartek wewnątrz.
2. Przygotuj grafikę z napisem "Death Note". Miej ją zawsze przy sobie, czy też w zasięgu wzroku, aby móc w każdej chwili ją zobaczyć.
3. Za pomocą korektora wykonaj napis na środku zeszytu z przygotowanej grafiki. Zwróć szczególną uwagę na charakterystyczne wyciągnięcia w górę i dół przy literach, a także na kropki w literach D i O oraz na literkę T przypominającą krzyż. Jeśli macie wątpliwości, że Wam nie wyjdzie, naszkicujcie delikatnie ołówkiem a następnie poprawcie korektorem. Jak będziecie uważali, że litery są za grube, zamalujcie je długopisem/pisakiem. Napis nie musi wyjść idealnie, możecie nawet napisać go niestarannie aby wyglądał na używany.
A tu macie zdjęcie, jak wyszło u mnie.


4. Odczekajcie, aż napis dobrze wyschnie. Potrwa to chwilę. Przez ten czas przygotujcie kolejny wzór - regulamin. Jeśli boicie się, że Wam nie wyjdzie, wydrukujcie go tak, aby pasował do zeszytu w formacie A5. Jednak jak zdecydowaliście się na własnoręczne pisanie, możecie napisać to w dwóch wersjach:
a) na okładce wewnętrznej;
b) przepołowić czarną kartkę na pół, po napisaniu wkleić do zeszytu.
Przy pisaniu przypatrzcie się dokładnie literą. Niektóre O wyglądają jak kwiaty lub słońca oraz T przypominające krzyże. Jak poprzednim razem - nie przejmujcie się dokładnym literom, mogą być niewyraźne.
Ja osobiście wybrałam drukowanie, ponieważ korektor, który zakupiłam trochę za grubo pisze, tak więc stwierdziłam, że brzydko by to wyglądało. Tak wygląda u mnie:



5. Notatnik gotowy. I jak Wam się podoba? Czyż nie jest piękny? Teraz możecie w nim wpisać osoby, które Waszym zdaniem powinny trafić na drugą stronę świata! Szkoda jednak, że nie działa jak trzeba oraz od złapania go w nasze małe, niewinne rączki nie chodzi za nami Shinigami, jednak od czego mamy wyobraźnię?/Ola

3 komentarze:

  1. Death Note to moje drugie anime ^.^
    Bardzo dobre, dopóki L nie umarł. Wówczas obraziłam się na wszystkie postaci i każdą kreskę i przestałam oglądać.

    Chciałabym posiadać taki prawdziwy Death Note. Wystarczyłaby właściwie jedna kartka dla paru osób. ^.^

    moje-wszystko-i-nic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Death Note było podajże 3 anime jakie obejrzałam ^^
    Miałam to samo, co u Ciebie, gdy L umarł. Anime stało się nijakie, brakowało mi jego i biurka, na którym zawsze było coś, lub resztki, słodkiego.

    A kto nie chciałby prawdziwego Death Note? Życie jednak byłoby zbyt piękne, żeby mogło się to stać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a to musi być czarny zeszyt czy może być jakiegoś innego koloru ale obklejony np. czarnym papierem?

    OdpowiedzUsuń