sobota, 22 marca 2014

Studio Ghibli zapowiada swój kolejny film!

Zapewne większość z Was zna filmy animowane Hayao Mizayakiego i Studia Ghibli. Jeśli nie, odsyłam Was tuNo to czas napisać o tym o czym chciałam napisać, czyli...:
Pierwszym filmem, jakie wyprodukuje Studio Ghibli po odejściu Mizayakiego, będzie "When Marnie Was There", na podstawie książki Joan G. Robinson. (1910-1988) Z tego co mi wiadomo w Japonii premiera będzie na początku wakacji. Próbowałam też znaleźć informacje na temat tej ekranizacji, bezskutecznie. Być może dlatego, że nie jestem dobra w szukaniu informacji, a dobra w szukaniu jakichś dziwnych obrazków. 
No to tyle ode mnie, taka krótka notka, no ale postanowiłam coś napisać bo jakoś za dużo postów to ja nie wstawiłam. Do następnego postu. (może)
~Emi
PS. Tak, tak, piszę jak totalny nieogar. >__<



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz